Office Responsible / Responsabil administrativ

Candidatul ideal:

  • Studii medii/superioare;
  • Cunoştinţe de operare PC (pachet Office, internet, Outlook);
  • Cunoştinţe de limba engleză vorbit și scris (minim nivel mediu);
  • Abilități foarte dezvoltate de organizare și planificare;
  • Abilităţi excelente de comunicare scrisă/verbală şi relaţionare;
  • Atent/ă la detalii, abilităţi de rezolvare a problemelor (orientat/ă spre soluţii);
  • Experienţă în muncă administrativă de minim 2 ani pe un post similar constituie un avantaj;
  • Permis de conducere categoria B + experienţă în condus;
  • Să rezoneze cu valorile firmei (le vom discuta în cadrul interviului).

Responsabilități:

  • Gestionează legătura cu furnizorii de servicii privind spaţiul de birouri: cu proprietarul clădirii, cu firma de IT, firma de telefonie mobilă şi internet, personalul de curăţenie, firma de securitate şi altele şi se asigură că sunt respectate condiţiile contractuale;
  • Gestionează negocierile contractuale și de preț cu furnizorii de birouri, furnizorii de servicii și închirierea de birouri;
  • Organizează spaţiul într-o modalitate eficientă pentru toţi angajaţii firmei;
  • Oferă sprijin general vizitatorilor;
  • Creează proceduri privind funcţionalitatea spaţiului de birouri şi instruieşte colegii cu privire la implementarea şi respectarea lor;
  • Menţine legătura cu serviciul SSM privind asigurarea unui spaţiu de lucru în conformitate cu reglementările legale în vigoare privind sănătatea şi securitatea în muncă;
  • Se ocupă de asigurarea protocolului (cȃnd este cazul);
  • Gestionează şi este responsabil/ă de toată activitatea cu privire la contractele încheiate în cadrul firmei (completare, obţinere semnături, dat număr de înregistrare, scanare, arhivare);
  • Înregistrează la ORC punctele noi de lucru şi menţine legătura cu persoana de contact dedicată;
  • Verifică stocurile şi se asigură că ajung la timp comenzile de produse de birotică/ papetărie/ consumabile de la sediul principal al firmei;
  • Gestionează toate comenzile de echipament IT necesar (laptop-uri, imprimante, monitoare, tonere şi altele;

Beneficii:

  • Contract de muncă pe perioadă nedeterminată;
  • Mediu antreprenorial dinamic, dezvoltare personală și profesională;
  • Asigurare medicală de viaţă şi de sănătate;
  • Tichete de masă / tichete de Paşte/Crăciun/1 Iunie;
  • Biroul este localizat în zona 0 a oraşului;
  • Colegi simpatici care oferă suport şi asigură permanent buna dispoziţie;
  • Program de lucru: Luni – Vineri, 08:00 – 16:00.

Despre companie:

Clientul nostru oferă servicii integrate de management al deșeurilor, de la organizarea fluxurilor pentru colectarea deșeurilor din producție, organizarea procesului de colectare până la identificarea soluțiilor de reciclare, tratare și valorificare în scopul de a oferi clienților cele mai bune rezultate.

Aplică pentru acest job:

Trimite CV-ul la adresa: office@corporactive.ro

CorporActive Consulting pune la dispoziția clienților cât și a candidaților o bază mare de soluții pentru dezvoltare profesională și personală.