Cursul își propune să ajute IT-iștii să identifice oportunitățile de piață folosind metodele și instrumentele specifice antreprenoriatului, să își auto-cultive discipline care le dezvoltă creativitatea și spiritul antreprenorial, să dea curaj pentru o trecere realistă și optimistă de la angajat la antreprenor și să creeze rețele de mentorare cu antreprenori de succes.
Antreprenoriat în IT și oportunități în economia digitală
Projects
![63 Antreprenoriat în IT și oportunități în economia digitală Cursul Corporactive Consulting](https://www.corporactive.ro/wp-content/uploads/2018/03/63-Antreprenoriat-în-IT-și-oportunități-în-economia-digitală-Cursul-Corporactive-Consulting.jpg)
Cui se adresează acest curs?
• Inginerilor IT;
• Freelancer-ilor din domeniul IT;
• Programatorilor care vor să facă trecerea de la angajat la antreprenor;
• Companiilor care vor să-și dezvolte spiritului antreprenorial;
• Companiilor care vor să facă trecerea de la outsourcing la dezvoltarea de produs propriu;
• Antreprenorilor din alte domenii de activitate conexe economiei digitale;
• Antreprenorilor care simt nevoia unei viziuni fresh și pragmatice în activitatea lor;
• Celor ce își doresc să devină antreprenori și caută un mentor cu experiență;
• Persoanelor din mediul business implicate în procese de comunicare (manageri, agenți vânzări etc.), care vor să își dezvolte o imagine de persoană atentă la clienţi.
Competențe profesionale dobândite:
• Vei dobândi o viziune pragmatică a antreprenoriatului;
• Vei fi captivat de oportunitățile economiei digitale;
• Vei avea acces la mentori de succes;
• Vei învăța cum să îți stimulezi creativitatea și spiritul antreprenorial;
• Vei învăța cum să transformi inovația într-o istorie reală;
• Vei dezvolta abilități de comunicare și lucru în echipă;
• Vei deprinde modalităţi practice de previzionare, organizare, coordonare, antrenare şi control-evaluare;
• Vei ști să fundamentezi şi să implementezi decizii strategice.
Curricula cursului
• Trăsături personale ale întreprinzătorului;
• Antreprenoriatul în gândirea clasică;
• Studii culturale și contextul românesc;
• Antreprenoriatul în Europa de Est;
• Economia digitală – trenduri globale;
• Identificarea oportunităților de piață folosind metodele și instrumentele specifice antreprenoriatului;
• Luarea deciziilor (în ansamblu sau pe o componentă);
• Previzionarea;
• Auto-evaluarea;
• Creativitatea și formarea continuă;
• Construirea și conducerea echipelor inovative.